poniedziałek, 5 października 2015

Recenzja Perfumów Nicole

Nicole na prawdę długo się utrzymują! ;)



Poperfumowane buty z wierzchu--> pantofle, futrzane kłapcie czuję nadal po 2,5 dniach (czwartek południe- sobota północ).
Jest to obecnie delikatny zapach, ale wyczuwalny.

Psiknięta chustka (część garderoby --> nie do nosa ;) ) o godzinie 14, świeżo kupiona bez innych zapachów nadal ładnie pachnie o 18 (woń kwiatowa, przeważająca róża wg. mojego nosa).

Perfumy użyte przed wieczornym wyjściem, przyjemnie pachną na odzieży sprawdzonej rano.

Do kolejnej próby spryskałam lewy nadgarstek o godzinie  24 (ponieważ już na pewno nie będę myć rąk), ale niestety rano już nic nie czuć.
50 min później po użyciu perfum na nadgarstek, zapach jest mocno wyczuwalny.
Natomiast nadgarstek psikniety i umyty za 15 min już nie pachnie. Ile pomysłów tyle testów ;)
Zapach lepiej utrzymuje się na ubraniach niż na skórze.




Opis dotyczy Nicole nr 124, 30ml
Skład:
poziomka, kwiat róży, nuty drzewne, liczi, peonia, bursztyn, sorbet z zielonych jabłek, piżmo.
Grupa: kwiatowe.



Jak najbardziej pod względem czasu utrzymywania się zapachu jestem zadowolona i śmiało mogę polecić.
Najbardziej wyczuwalnym zapachem dla mnie w perfumach nr 124 jest róża, mało słodka pomimo poziomki.
Ogólnie perfumy podobają mi się, ponieważ zapach bazowy, który utrzymuje się najdłużej nie jest oklepany.
Porównuję do zapachu perfumów z drogerii oraz FM-Fedrico Monaco.

Zapach 124 nie jest dla mnie strzałem w "dziesiątkę". Poczatkowo chropowata, kwiatowa woń szybo zmienia się w powiew róży z nieznanymi mnie dodatkami. Nie tylko róza jest wyczuwalna, a to plus.

Róża powoduje we mnie skojarzenia z kosmetyczką "Babci", lecz niewątpliwie ze względu na długi czas utrzymywania się perfum i odmienną nutę bazową,
spróbuję odnaleźć swój Must have.

Dziękuje http://www.trustedcosmetics.pl/  za możliwość wypróbowania zapachu od Nicole COSMETICS.

Autor: BS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz