poniedziałek, 9 września 2013

Sweet secret

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić krem do dłoni firmy FARMONA o zapachu z linii Sweet secret.




W moje ręce trafił krem do rąk i paznokci słodki kokos i banany. Zapach kojarzy mi się z zapachem drinka malibu z mlekiem. Kokos i owszem wyczuwam, ale niestety bananów już tutaj nie czuję.


Długo nie mogłam przyzwyczaić się do zapachu ze względu na skojarzenie z alkoholem, a ponieważ na wakacje wzięłam tylko jeden krem do rąk musiałam polubić i polubiłam
.
Moje dłonie zazwyczaj są zadbane i miękkie, lecz podczas wielokrotnego, długotrwałego kontaktu z wodą dało odczuć się ściągnięcie skóry co wywołuje u mnie i pewnie nie tylko u mnie dyskomfort.

Bez przekonania używałam kremu 3x dziennie, aż zaczęłam sobie cenić efekty tego produktu.
Krem dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania, likwiduje dyskomfort i pozostawia powłoczkę nadającą miękkość, wypełnia szorstkie pęknięcia.
Wchłania się na tyle szybko, że nie brudzi ubrań i mogę przejść do kolejnej czynności.


Krem słodki kokos i banany zawiera:
olejek kokosowy- chroni przed utratą nadmiernej wilgoci, natłuszcza i nawilża
mleczko bananowe







Skład: 




Sklepowa tubka kremu zawiera 100ml (moja tylko 30ml),
kosztuje ok. 6-7zł.

Pozdrawiam,
BS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz