poniedziałek, 2 września 2013

Trafny pomysł rozświetlenie i nawilżenie w jednym

Linia balsamów SOPOT Ziaja to przyjemy, wakacyjny dla mnie zapach. Wakacyjny, ponieważ jak mi się teraz przypomina w tamtym roku byłam posiadaczką masła do ciała z linii SOPOT spa  na 'spieczonego raczka'. Bardzo podobny zapach do produktu, jaki chciałabym przedstawić dzisiaj, a dzisiaj będzie o balsamie do ciała Ziaja SOPOT rozświetlenie + efekt opalizujący. 




Kosmetyk posiada przyjemny, lekki zapach. Mnie przypomina wiosenne pierwiosnki . :)




Bardzo udany produkt, lekka konsystencja, szybko się wchłania i pozostawia drobinki migocące do słońca w odcieniu jasnego złota na cały dzień, aż do kąpieli. Odcień drobinek ma zapewnić efekt opalizujący.
Mój fototyp skóry pozwala mi szybko opalić się, a więc efekt na mojej skórze jest niewielki, za to skóra jest rozświetlona i promienna :) .
Jako, że jest to produkt marki Ziaja o czym warto wspomnieć posiada międzynarodowy certyfikat kosmetyków naturalnych ECOCERT (ilość stosowanych surowców pochodzenia naturalnego wynosi przynajmniej 95%, z których również przynajmniej 95% musi pochodzić z upraw biologicznych).



Balsam zawiera kompozycję witamin:
E, C (opóźniają proces starzenia komórek, neutralizują wolne rodniki),
wit. B3 (pantenol)- działa łagodząco na podrażnienia,
wit. B5, B6,
masło kakaowe, 
masło Shea

Dla dociekliwych skład: 


Produkt szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości, nawilża, wygładza naskórek, dodaje subtelnego blasku- zwłaszcza w słońcu. Jest wydajny, kosztuje około 15 zł.

Pozdrowiam,
BS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz