niedziela, 19 stycznia 2014

Sposób na potłuczone cienie

Dzień dobry bardzo po długiej przerwie!


Zdarzyło się Wam kiedyś zniszczyć swój ulubiony kosmetyk, cienie bądź puder prasowany?
Ja w swojej torebce zatraciłam bronzer w kuleczkach. Wieczko się niespodziewanie odkręciło, a zawartość
wytoczyła się gdzie popadło :P


Przez przypadek natrafiłam w internecie na sposób odzyskiwania potłuczonych cieni.
Wypróbowałam i udało się powrócić z konsystencji sypkiej
do stałej, jednak nie do postaci pierwotnej. 
Nie są to już kuleczki ;)


Zobaczcie.
Tak wyglądał puder po wyciągnięciu.




Do sypkiego produktu należy dodać niewielką ilość alkoholu. Im wyższy % alkoholu tym lepiej, szybciej odparuje. 


Przed dodaniem alkoholu pozostałości kuleczek zmiażdżyłam na drobny pył.


Chyba dwie zakrętki alkoholu wystarczyły do wymieszania na jednolitą konsystencję.




Tadaan! 

Bronzer na powrót jak nowy ;)


Po 24h alkohol odparuje, a bronzer jest gotowy do użytku.

Nie polecam alkoholu takiego jakiego użyłam ja czyli owocowego. Pachnie marnie czarną porzeczką,
dużo zwietrzało przez noc, a 100% pewności, że mnie nie uczuli nie mam.
:)



Do usłyszenia w lutym,
tymczasem sesja u studentów ;p




Pozdrawiam, BS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz