piątek, 4 października 2013

Krótkie recenzje kilku próbek.

Tak więc do rzeczy ;)




Papka do cery trądzikowej z Jadwigi :

Pierwsza moja myśl to  "pachnie mentolem- dość przyjemnie". Jest to taka biała maź.
Stosowałam ją punktowo na zmiany. . . ale większej poprawy, czy szybszego gojenia niestety nie zauważyłam, a szkoda, bo po przeczytaniu wielu dobrych recenzji o niej liczyłam na naprawdę dobry efekt
.

Skład:
Aqua, Kaolin, Alcohol, Zinc Oxide, Talc, Camphor

Szampon łagodzący- kuracja przeciwświądowa- Ziaja

Bardzo fajny szampon, faktycznie skóra głowy już po pierwszym użyciu uspokoiła się, nie drażnił jej każdy dotyk mimo zawartości SLES.

Skład:
Aqua(Water),
Sodium Laureth Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocomide DEA, Maltooligosyl Glucoside ?,  Hydrogenated Starch Hydrolysate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Allantoin, Malic Acid, Butylene Glycol, Inulin,  Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Sodium Chloride, PEG- 7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Mentha Arvensis Leaf Extract, Lactic Acid.

substancje myjące, składniki łagodzące, ekstrakty, emulgatory, humektanty, modyfikator reologii ( wpływa na konsystencję kosmetyku, konserwant, antystatyk, kwas jabłkowy, subst. nawilżająca


Bielenda Proffesional – peeling do twarzy z perełkami jojoba

Jeden z moich ulubionych peelingów od niedawna , piękny zapach, jest taki  trochę jak dla mnie kremowy. Zaklasyfikowałabym go do peelingów gruboziarnisty, tak więc drobinki zdecydowanie czuć na twarzy.
Trzeba troszkę pomasować żeby złuszczyć naskórek. Dla osób których skóra wymaga bardzo intensywnego złuszczania poleciłabym raczej mocny peeling z Ziaji Pro lub Maskę oczyszczająca z glinką zieloną + mikro-dermabrazja również z Ziaji Pro.




Norel- Krem do stóp odżywczy zapobiegający pękaniu naskórka :

Bardzo treściwy kremik.  Z racji tego, że miałam jedną próbkę, co pozwoliło mi na jedną aplikację nie jestem w stanie wiele więcej powiedzieć prócz tego, że mocno natłuszcza i  zmiękcza naskórek.

W składzie mamy  praktycznie same substancje aktywne , wyciągi z roślin, jak również  pantenol, lanolina, mentol .
Ale  również alkohol co prawda już dalej niż bliżej, DMDM hydation i Iodopropynyl Butylcarbamate – czyli konserwanty.

Pozdrawiam MR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz