poniedziałek, 21 października 2013

Pokrótce o próbeczkach


Norel krem odżywczy do stóp zapobiegający pękaniu naskórka

Opis próbki już był, ale jeszcze nie z mojej strony :P


Rano moje stópki były po prostu uśmiechnięte.



Ta próbka kremu do stóp to mój wczorajszy wieczorny hit! Natłuszcza, wyraźnie zmiękcza

, a przy tym przyjemnie pachnie :) Przez krótką chwilkę odczułam chłodzenie, może to dla tego przez chwilkę , że spodobało mi się wmasowywane kremu. Tłusta konsystencja rozpuszcza się pod wpływem ciepła i wchłania na tyle żeby iść spać, ale skarpetek jeszcze nie polecałabym ubrać :P Rano stopki były nadal miękkie :) Polecam.



Kolejne próbki: 

Peeling od Norel

Enzymatyczny peeling aplikujemy na 5-10 min po czym zmywamy ciepłą wodą (ja przetrzymałam do 15 minut). Nie trzeba wmasowywać, wystarczy tyle co przy aplikacji. Zawiera enzymy z ananasa i papai tzn. produkt rozluźnia połączenia pomiędzy korneocytami dzięki czemu nie trzeba masować, aby strzeć naskórek. Jest to ważne zwłaszcza dla osób z cerą trądzikową, aby nie roznieść bakterii. Skóra staje się wyrazie miękka, gładka, rozjaśniona.


Mendelic Acid Norel Krem

Po aplikacji kremu wystąpiło uczucie ściągnięcia do czego szybko się przyzwyczaiłam i poszłam spać. Rano, gdy spojrzałam w lustro skóra była rozjaśniona i blada. Rozjaśniły się przebarwienia, wszelkie stany trądzikowe wygniecione i te nie ruszane podgoiły się. Można by przypuszczać że skóra będzie się nieco łuszczyć, ale nie było żadnych łusek. Złuszczenie o ile w ogóle wystąpi po dłuższym stosowaniu kremu będzie zachodzić delikatnie w końcu to słabe kwasy: 4% kw migdałowy i 6% polihydroksykwasy. 

Należy pamiętać, że kremy z dodatkiem kw. stosuje się na noc, a w słoneczny dzień potrzebna jest ochrona skóry SPF 20 i wzwyż, aby nie wywołać hiperpigmentacji.


Bandi balsam do ciała
Pomaga odbudować forę bakteryjną, łagodzi podrażnienia, a przy tym nawilża. Bez sztucznego zapachu, co wiąże się z możliwością stosowania także przez osoby ze skłonnością do alergii na substancje dodatkowe.



Bandi do twarzy SPF 25

Bandi
Eco Skin Care
Kojący krem SPF 25


Krem gęsty, poleciłabym osobom 30+. Wybledza twarz więc konieczny jest podkład przed wyjściem z domu. Jeśli ktoś ma odwodnioną cerę, często korzysta z solarium lub lubi czuć, że krem jest na twarzy na pewno będzie zadowolony. Moja skóra się nie błyszczy, jest w porządku i nadal czuję, że po 4 godzinach od aplikacji krem tam jest i tworzy coś w rodzaju warstwy.



Yves Rocher



Byłam przyjemnie zaskoczona kiedy na dłoń wycisnęłam z próbki płynne serum, a właściwie żel sos detox. Spodziewałam się gęstej mazi z efektem rozgrzania, na szczęście takiego efektu nie było. Zamiast tego wyczułam alkohol, który szybko wyparował.

Skóra stała się wygładzona i nic więcej na ten temat powiedzieć nie mogę ponieważ zastosowałam całą próbkę na raz we wszystkie miejsca jakie uważałam za problemowe. Bardzo podoba mi się, że nie rozgrzewa i nie chłodzi, czy faktycznie działa po takie ilości stwierdzić nie mogę. 
Dobrze nawilża, być może będzie maskował cellulit w pewnym stopniu (akurat nie zastosowałam na uda więc tego nie stwierdzę).
Jestem pozytywnie zaskoczona konsystencją i tym, że nie rozgrzewa. 


Pozdrawiam, BS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz